یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 05:00:21
پایگاه خبری کنفرانس نیوز

معاون آموزشی وزیر علوم در دانشگاه ایلام:

پردیس بین‌المللی در دانشگاه ایلام ایجاد می‌شود.
پردیس بین‌المللی در دانشگاه ایلام ایجاد می‌شود.

پردیس بین‌المللی در دانشگاه ایلام ایجاد می‌شود

عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره ظرفیت عالی دانشگاه ایلام در زمینه پذیرش دانشجوی بین‌الملل، از راه‌اندازی پردیس بین‌المللی دانشگاه ایلام خبر داد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه ایلام در طی سالیان اخیر، یادآور شد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با فراهم کردن امکانات، تلاش خواهد کرد، تا سطح علمی این دانشگاه بیش از پیش ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های مرزی در غرب و شرق کشور مورد توجه ویژه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند، گفت: با توجه به موقعیت مرزی دانشگاه ایلام، این دانشگاه با برنامه‌ریزی به خوبی می‌تواند در زمینه دیپلماسی علمی و توسعه همکاری‌های علمی با کشور عراق تاثیرگذار باشد.

عموعابدینی با بیان اینکه وزارت علوم در راستای اصلاح شیوه پذیرش دانشجو در بین استعدادهای درخشان و اهمیت به نیاز جامعه، اقدام به ایجاد طرح پذیرش دانشجو به صورت استاد محوری کرد، اظهار داشت: در این شیوه استاد راهنما طرحی را برای رفع نیازهای جامعه انتخاب و پس از تایید و تصویب، با پذیرش دانشجوی توانمند و متخصص طرح تکمیل می‌شود، که تاکنون خوشبختانه با اجرای موفقیت آمیز این طرح، دستاوردهای ارزشمندی همچون جلوگیری از مهاجرت دانشجویان به خارج از کشور حاصل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امیدواریم با افزایش تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف در زمینه ارتقای علمی جامعه، گام مهمی برداشته شود.

عموعابدینی با بیان اینکه خوشبختانه در جلسه امروز هیئت رئیسه دانشگاه ایلام، راه‌اندازی پردیس بین‌المللی دانشگاه ایلام تصویب شد، گفت: یکی از مهمترین شروط تصویب این پردیس بین‌المللی، تحصیل 3 دانشجوی خارجی از 4 دانشجو است و امیدواریم با پذیرش تعداد بیشتر دانشجویان عراقی به جهت همسایگی استان ایلام با این کشور، این مهم هر چه زودتر دست یافتی شود.

 

امتیازدهی به خبر
اشتراک گذاری
سروش ایتا لینکدین فیسبوک توییتر واتس‌اپ تلگرام گوگل پلاس
کلید واژه‌ها
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری کنفرانس نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
جهت دریافت کد تازه، کلیک کنید