تاریخ شروع : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
تاریخ پایان : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
گروه : علوم انسانی
برگزار کننده : دانشگاه فردوسی مشهد
محل برگزاری : دانشگاه فردوسی مشهد
توضیحات : سومین همایش ملی برند در ورزش همانند دو همایش قبلی، در راستای ماموریت دبیرخانه برند در ورزش که همانا توسعه و کاربرد علم برند در صنعت ورزش می باشد در حال برگزاری هستاین همایش محلی است برای آرا و نظرات جدید در حوزه برند در ورزش و فرصتی است برای دیدار اساتید و دانشجویان فعال این حوزه؛
همایش برند در ورزش همایشی است برای برندهای ورزشی
محورهای همایش : محور های همایش:
• مفاهیم برند ( هویت ، ارزش ویژه ، تصویر ، شخصیت ، معماری ، ارزش گذاری برند و .. )
• برند و علوم ( مدیریت ، جامعه شناسی ، اخلاق ، روانشناسی ، اقتصاد ، توریسم و .. برند ، ارتباطات و رسانه اینترنت ، شبکه های اجتماعی و ... )
•برند باشگاهی و سازمانی در ورزش
• برند شخصی در ورزش برند و حمایت مالی
• برند و کارآفرینی
• برند و بین الملل
دبیر همایش : وکتر مهدی طالب پور
تلفن دبیرخانه : 05138803494
پست الکترونیک : brandinsport@um.ac.ir
وب سایت : http://brandinsport.um.ac.ir