اولین کنفرانس ملی کاربردی سازی هوش تجاری(راهکارها و چالش ها)
تاریخ شروع : ۲۳ شهریور ۱۳۹۶
تاریخ پایان : -
گروه : فنی و مهندسی
برگزار کننده : شرکت مهندسی تحلیل گران نرم افزاری آلا – دانشگاه ایوان کی - موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت
محل برگزاری : تهران
توضیحات : هوش تجاری (Business Intelligence) که در کشورهای توسعه‌ یافته به‌عنوان یکی از ارکان اساسی موفقیت دولت‌ ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد؛ ضرورتی انکارناپذیر برای کشور عزیزمان ایران است که ابزار تسریع رشد فناوری‌های گوناگون و ضامن توفیق دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی است و گامی بلند در نیل به اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 برای برخورداری از دانش پیشرفته و توانایی در تولید علم و فناوری و رسیدن به جایگاه نخست اقتصادی در منطقه خواهد بود.

شرکت دانش‌بنیان مهندسی تحلیل گران نرم‌افزاری آلا با سرلوحه قرار دادن بیان مقام معظم رهبری در خصوص تکمیل چرخه­ ی علم تا ثروت توسط اقتصاد دانش‌بنیان، از شرکت­های پیشگام در تولید ابزارهای هوش تجاری است. این شرکت با همکاری موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت قصد دارد سلسله کنفرانس­های کاربردی سازی هوش تجاری (راه‌کارها و چالش ها) را با هدف توسعه­ ی بیشتر دانش هوش تجاری در کشور و ایجاد زمینه ای برای ارتباط و تبادل دانش متخصصین این حوزه برگزار نماید. این کنفرانس فرصتی برای گردهمایی متخصصین دانشگاهی، فعالان حوزه­ ی صنعت، مدیران و کلیه­ ی علاقمندان حوزه­ ی هوش تجاری است که با بهره­ گیری از آن می­ توان ضمن معرفی این فناوری ضروری به سازمان­ها و مدیران، زمینه­ ای برای آغاز همکاری متخصصین حوزه­ ی هوش تجاری و سازمان­ ها و نهادهای دولتی و خصوصی ایجاد کرد.

اهداف کنفرانس ملی هوش تجاری، چالش ­ها و راهکارها:

تولید دانش، ایجاد بستر مناسب برای ارایه آخرین تازه ­ها و یافته­ های علمی و پژوهشی مرتبط با موضوعات کنفرانس
ارتقاء، انتقال و توسعه فناوري­ هاي بومي و نوين در حوزه­ هاي هوش تجاری
توسعه ارتباطات بین­ المللی و مشارکت دانشگاه­ ها و سازمان های علمی- فرهنگی معتبر داخلی و خارجی
معرفی دستاوردهای نوین هوش تجاری داخلی و خارجی به مدیران و متخصصین کشور
ایجاد فرصتی برای بررسی چالش­ ها و موانع پیاده سازی فناوری هوش تجاری در صنایع مختلف
تبیین ضرورت تغییر فرآیندها براساس هوش تجاری جهت حرکت به سوی سازمان­ های چابک و دانش محور
کانال تلگرام کنفرانس :
https://t.me/biconf
محورهای همایش :
محورهای کلی کنفرانس:

•داده کاوی (text mining,web mining,big data mining ,..)
•داشبوردها و گزارش های مدیریتی
•نسل سوم هوش تجاری (کیفیت داده-fast data- self service Bi)
•شاخص های کلیدی عملکرد در هوش تجاری (ماهیت شاخص های کلیدی عملکرد، نحوه ی تعیین شاخص ها و...)
•مزیت رقابتی حاصل از استقرار سیستم های هوش تجاری در سازمان ها
•فرهنگ سازمانی برای استقرار موفق هوش تجاری در سازمان
•راهکارهای تسریع گسترش فناوری هوش تجاری در ایران
دبیر همایش : نام نیک
تلفن دبیرخانه : 03133931382
پست الکترونیک : alawares@gmail.com
وب سایت : http://biconf.ir/
۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۱:۱۶